onsdag 13 februari 2008

El mm

Ha, har hittat ett mönster! Cirka 11.45 varje dag får vi ett elavbrott på en sekund. Ingenting kan tyckas med det händer konstiga saker minsann. Amerikanska frysen måste programmeras om, Internet lägger ned och larmet i ett hus tvärs över gatan börjar tjuta.

Alltså, jag vet, jag är knäpp, men jag skulle verkligen, verkligen vilja veta VARFÖR? Samma tidpunkt, samma längd. Det kan inte vara en slump även om de jag frågar hävdar det med bestämdhet.

Puh, nu är denna dag snart slut. Den blev litet lång, klarar inte nattvak längre. Nåväl, Linnea är ute med norsk/amerikanskorna, snart är det middag och sen kan vi svimma framför en film. Jim kommer sent inatt. Imorrn är det marknad på morgonen och sen måste, måste jag släpa mig ut till supportsiten. Lyxproblem? Jäpp!

Hm igen, sopberg börjar byggas på väg till basen igen. Hm.

Nyval i april. Gissa vem som vinner....

Inga kommentarer: