torsdag 25 oktober 2007

Facebook

Sliter hårt med att använda Facebook. Det var faktiskt Christina som tjatade in mig. Argumentet "det är väl bara inte de unga som ska ha allt kul" bet på mig. Det är kul på många sätt. Hittar "gamlingar" man tappat bort i vimlet, och så kan man skicka akvariefiskar till varandra. Bara en sån sak. Men tekniken haltar... Försökte bjuda mina vänner på en drink, nåja, en box rödvin. Fick felanmälan hela tiden och försökte igen. Nu har jag gett bort sådär 15 x 3 lådor rödvin. Tur att vinet är billigt i Italien.... :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, det vore väl bättre om det var riktigt vin som man kunde ge bort på FB. Jag har precis upptäckt att det går att skicka en liten videosnutt via FB:s mail. Kanske du får en sådan endera dagen.
/Chris

Katarinas blogg sa...

Jamen det ÄR riktigt vin. Finns att avhämta här i Napoli!
/K