tisdag 23 oktober 2007

Oggi la casa sono caldo - jippiiiii!

Det tog tre dubbelsidiga hjärnblödningar igår kväll men kl 21! kom äntligen husvärden och fixade värmesystemet. Imorse var det rena paradiset, varmvatten utan att behöva starta om den där förbenade gasbrännaren och dusch utan att frysa ändan av sig. Tänk att så litet kan göra så mycket..... för humöret :o)

Idag shopping dessvärre. Låter det som lyx? Måste säga emot här. Först 3 mil till USA, Linnea MÅSTE ha en jacka samt ett regnställ, det finns liksom inte nån affär här i närheten för sådant. Begravningsbyrå kan Lago Patria erbjuda, två blomsteraffärer och färska persikor finns att uppbåda men inte mycket mer. I USA kan man också köpa färdigskalade lökar, kakmix och hamburgare. Men inte god ost. Därför måste jag köra tre mil tillbaka till Italien för att få tag i den. Och litet annat. Efter det tänker jag dock lyxa till det. Ska på hemligt uppdrag till IKEA. Där finns det DAJM......

Jag måtte sakna en kromosom eller två, jag gillar inte att shoppa. Finns det medicin?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde anställa mig! Jag är endast lycklig när jag får shoppa...
Kramar S

Anonym sa...

Vi är tvillingsjälar i ämnet shopping!
Kramse Chris