onsdag 31 oktober 2007

Jäkla Sanna!


Det finns två saker jag längat efter här. En valp som jag tror på. Och svensk höst.
Det var sååå nära att Sanna fått flyga ned en dansk valp till oss från Kastrup. Men två år här.... Kan inte med gott samvete få fram det jag som Ska tas fram. För begränsande träningsmöjligheter, för osäkert.... Ett år, ja, det går. En helt annan sak.

Tiken i löven är Maja, Gumamikeni's Anna Maria Lenngren. Linas mamma! Jag har umgåtts med henne rent privat... Jag har sett henne arbeta... På småländska skulle jag vilja säga ungefär såhär: "ho e jädrans bra ihopakommen, te kropp å te själ å så te å arbeta på de sätt en tycker åmm....". Och det innehöll inga överdrifter, smålänningar överdriver inte.
Men huka er. Det kanske blir fler "väl tehopakomna" vad det lider....
Läs Sannas blogg: http://sanna.guamikeni.com/

Inga kommentarer: